hahaha

Alltså va fula klipp de finns på nätet XD 
Ida å jag satt å asgarva åt nå killar som hade elektroder på sig, och skulle baka en midsommarkaka samtidigt XD hahaha....Gick ju sådääär. Sen skulle dom ha med surströmming för de va typiskt midsommar ;) hahaha alltså... 
 
http://elitedaily.com/humor/swedish-guys-try-make-cake-hooked-electrotherapy-machine-video/638507/
 
Där är den, även om jag inte kan länka den via telefonen. 
 
Sen sitter en kompis å skickar fula filmer. 
Fast nyss skicka han på tre killar som blev skjutna och nerkastade utför ett stup.  De va inte lika kul :p
 
Men jaha.. Händer ikväll då?
Passa på att kolla instagram nu när jag har den öppen. Är med i en tävling, så jag må ha den olåst till måndag.  Spökföljare - it's all yours..... 😝 
 
Nu ska jag skaka liv i brudarna här ❤