Weekend.

Sådär. Nu är helgen snart avklarad. 
Känns helt ok. Har en fullsmockad vecka framför mig. Och sånt gillar jag. Man känner mig produktiv och duktig då ;) som idag. Idag har jag gjort en jävla massa. Riktigt söndags-göra. Handla. Tvätta. Göra mat.  Bla bla bla.
 
Igår jobbade jag. Men bara till 19.30 så de va nice.  
Efter jobbet hämtade mamma och Elvira  mig. Elvira hade köpt morsdagspresent som jag fick öppna i bilen. De va en paket med ett doftljus, en ryggkliare och en klubba de står "puss" på. Sååå söt. Hon hade stått och räknat pengar och kommit på allt helt själv.  Älskade unge ♡  
 
 
Vi åkte till önsved till kalles syster och hennes karl, igårkväll. Fick smörgåstårta för Patrik fyllde år.  Satt ju som ett smäck 😎 Hade de trevligt, som alltid 😊 
 
 
 
 
Imorn ska lillkatten steriliseras. Och Santos ska som ta tandsten på. Så img är jag ledig från jobbet. Eller jag tog ledigt. Båda två kommer ju va som nå tröttnötter när de kommit hem. Haha. 
Men sååå jävla skönt att steriliseringen blir av nu... för hon har börja pissa inne. Och de e så jävla hemskt.  Hatar de!! Så jag hoppas hon slutar efter steriliseringen 🙊 
 
Nää men vafan.. nu ska man väl bege sig till tvättstugan igen då. Hörs👍