Mer spännande saker

Img ska de hända nått spännande igen. Fast de kan jag inte heller berätta om 😂😂 de beror helt på hur saker och ting går. Men jag är feeeett taggad. Taggad upp till skyarna. Och de händer ju img, så förmodligen får ni veta ikväll eller imgbitti 😉 
 
Idag har jag hållt på möblera om. Skruva ner barbordet i köket och ska skruva fast de i väggen vardagsrummet. Flyttat de vita nya bordet till köket och lagt ut en matta. Bytte även gardiner i köket igår. Så de blev jäääätteljust där inne nu. Så himla skön känsla. Men jag tycker nog att de nya bordet är lite litet? Hmm...
 
 
 Märkbart att klockan står olika 😂😂 haha.. 
 
Aa men så blev de iaf. Skönt med lite fler sittplatser också. Eftersom jag nu har TVÅ matbord 😉 
 
Men resultatet efter duschen av BUS'en då. Ja den höll bra. Riktigt bra 👍👍 
Nu har jag dock skrubbat kroppen igen och tänkte köra på mer. Blir man lika beroende av BUS som löshår? 😂 
Ersätta ett beroende till ett annat. Haha. Bra där.