Kvällsfikat for now

Jag känner att jag tappat de här med bloggen. Jag glömmer ta kort. Jag har dålig fantasi på inlägg osv 🙈😂 
 
Åt nyss ett kvällsfika som blivit en favvo. Turkisk yoghurt med honung och krossat digestivekex på. 
Smakar lite som en cheesecake😉 fast inte lika onyttigt. Sure. Finns ju alltid bättre alternativ. Men denna är just nu en favvo.
Igår blev de en bit vattenmelon. De e inte heller så jävla illa 😍 
 
 
Men vad har hänt mer idag då...? Jo jag for på rusta och köpte mig ett bord med 4 stolar. Va tvungen att passa på när jag hade lånat svärfars bil 😉 och shit va nöjd jag blev. Så sjukt fint. Och de är alltid roligt med nytt. 
Kan ta en bild img får ni se 😘 
 
Nu blire en dusch och sen sängen. 
På fredag  (on my B-day) ska jag göra en grej. Hohooo... längtar som en tok, och jag har velat gjort de här LÄNGE. 
 
Kan ni gissa ? 🙈