hur går de för mig i mitt liv då?

Jo, men nu va de ju ett tag sen sist må jag säga. Nyårs tror jag de va ;) haha long time. 
Men iaf.. jag har de fint, och pluggar fortfarande till undersköterska. MEN är klar nu den 10 juni.

HUR JÄVLA NICE!?!?!
 
Jag är så sjukt jävla stolt att jag palla med allt. Utan stöd och hjälp hade jag nog fan hoppat av ändå. Haha.
Men jag har världens finaste stöttepelare bredvid mig. Så de känns amazing. Och snart är man klar vafan XD kan inte fatta de. 
 
Och inte nog med de.. jag har fått jobb också!! En anställning till den sista augusti. 
Utan att ens vara klar USK. Kan man bli mer nöjd?! Efter sommaren får vi se hur de blir med förlängning.
Men jag håller mina tummar. Trivs så sjukt bra där, med alla härliga boende och all supernice personal.
Föresten.. de är ett LSS-boende jag jobbar på XD haha. Eller gruppbostad säger man kanske i vissa delar av sverige? 
 
Sen ska jag ta och köpa mig en bil, för min jävla sketna audi har sagt upp sig IGEN. Så jag orkar inte ödsla mer energi eller tid på den jävla bilen.. Jag funderar stark på att köpa en kia... eller en bmw. 
Vi får se.. hittade en så sjuuuukt nice bmw i sundsvall. Så maybe baby ;)
 
Vi får väl se hur länge jag pallar blogga denna gång. Va Nathalie som skrev "blooogggaa.." typ.. så de va väl där ifrån jag fick kickstart ifrån ;) haha... 
 
Har även funderat på youtube.. vore skoj. Men då måste man lära sig redigera. Öuhm... ja varför inte. En gång i tiden gick jag ju media. Så vafan ;) 
 
Vi hörs hörni. Ha de bäst! <3