Alltså....

Ja nu har jag vart hos frissan. Madde, på trudes. Hon va supernoga och jätteduktig. MEN, jag har verkligen KORT hår, och jag trivs inte riktigt i de när jag är så förbannat fet som jag är XD 
Visst, de passar mitt face, men inte min feta kropp XD nä fyfan... stenhård banting nu framöver, tro mig. Huva ligen. 
Men annars är jag fan nöjd. De känns underbart att allt slitet är borta och att de blev så fräscht. Sen om olaplexen gjorde nån märkbar skillnad, de vet jag inte. Men hur som helst.. nu fan ska jag va utan löshår och låta mitt växa ut. PUNKT! ;) 
 
När man är fet, och har kort hår.. så tänkte jag att man kan ju iaf va fräscht brun då. Inte för att solen ligger på så man kan sola (och inte fan lägger jag mig ute på gården här i stan, som en strandad val), men jag tog och införskaffade mig två st brun-utan-sol. En cocoa brown från Marissa Carter, och en sublime bronze från Lóreal. Den från cocoa brown är en mousse, och den måste jag vänta med att använda tills jag har en sån där handske. Och den från Lóreal är en spray. Så jag tog att testade sprayen efter duschen nu. Och de syns fan ingenting. Jag vet inte om de är en sån som syns imgbitti, eller om jag tagit alldeles för lite. Och inte fan vill jag mata på heller, så jag ser ut som en fet oompa-loompa img :O Hell NO!. Hellre att jag må göra om de då. 
Och en sak till.. jag glömde att smörja in mina torra spots.... Så jag har nog stora bruna fläckar i anskitet och kroppen img när jag ska gå med Elvira till skolan. YEY ;)
 
Suck. Jag återkommer med resultat. 
och bild på håret kommer också.. bara inte idag... ser ut som en slickad kissunge. 
 
Btw.. har ni testa nån slags BUS förut?