🌼 Sveriges nationaldag 🌼

 
 
Har ni haft en bra dag? Va ni lediga eller jobbade? Jag va iaf ledig 😍 så himla skönt! Jobbade ju i helgen. Å då är de så skönt att va ledig på måndagen. Och dessutom nationaldagen ❤ 
 
Vi åkte till ett ställe på vischan, rejält på vischan. Lite mer än 5 mil från stan. Ocke heter de. Dom har en jättestor trädgård där. Så himla mysigt. Sen hade dom ett band som spelade, de fanns ponnyridning, de fanns både fika och kolbulle att köpa. You namn it.  Och blommor såklart 🌼 
Bästa nationaldagen på länge.
Lite som midsommarfirande. Jag firar aldrig midsommar 😂 typ.. jag har jobbat varenda jävla midsommar sen jag kan minnas alltså... hur jävla tråkigt som helst. Men men.. cash is king right?
 
Efter Ocke så for vi till momma och hennes gubbe Håkan.  
Där grillade vi och fick hälsa på en nyfödd bebis (granntjejens) 😍😍 jag dog. Helt seriöst. Mina äggstockar exploderade!! 
Snart får de fan bli en bebis i familjen sjöström/hellner 😂 snart.... 
 
 
Fick gå på dass.. 😅✌
 
 
Åsså hade dom ankor där 😍 så jävla söta och lurviga. Även höns och kaniner hade dom. Man blev ju något kär ❤