Knölar i läpparna

Jag tog ju och förstorade läpparna på min b-day. Och de va bland de värsta jag vart med om XD hahaha..
Alltså förändringen som blev, va ju grotesk. De kom som en chock. Hahaha.. Trodde typ inte att de skulle synas nått först. Men de gjorde de. Och jag kan ju inte säga att jag va nöjd direkt efter. Jag tänkt att jag förstört mitt face XD Meeen... senare på kvällen blev de helt ok, och dagen efter ännu bättre, och dagen efter de, bra.
Så nu tycker jag ändå att de är snygga :D Förutom att de är knölar i läpparna. men de försvinner väl. Och jag ska dit på måndag igen, och då får hon väl klämma och känna på dom då :)
 
Jag gjorde dom på Queen Lashes i Östersund. Dom gör ju typ allt inom skönhet, så de där kommer bli mitt nya inneställe ;) höhö.. Nä men de e sjukt nice iaf. Nästa blir nog tatuera ögonbrynen. För de va de jag egentligen skulle göra, men de fanns ingen tid. Så jag beställde tid för fillers instead ;) hehe. 
 
Så här blev iaf.
Innan.. med bedövningskrämen på
 
 
Direkt efter. Svullen och röd 🙊
 
Dagen efter 
 
 
före -och efterbilder