Ingen bloggare av mig

Känns inte som de nånsin kommer bli någon bloggare utav mig, ever again😂 glömmer ju hela tiden. 
 
Hur som helst så jobbar jag helg 1 av 5 nu. Så där har ni mitt liv (eller inte-liv). Nästa vecka blir de iaf lite skoj som händer :) jag ska på återbesök till QueenLashes. Jag hade ju fått knöl som hon masserade bort och la i mer stylage. 0.9 ml för att vara exakt. Så nu har jag 1.2 ml plus 0.9 ml , men de hade försvunnit så mkt. Så de gjorde inget. Nu har de försvunnit mer för hon knåpade ut knulen så pass.. Och håller man på knådar så kan materialet, inte dunsta, men typ försvinna. Så jag har inte tordas knåda nått. Som hon sa åt mig att göra 🙈 men jag är fortfarande blå och känner att hon får knåda hellre...
men just för tillfället är läpparna lite ojämn och knöliga. Vilket jag hoppas går till sig!? 
Jag är inte brydd att spruta i mer om de e så.. Men de kostar ju lixom en slant varje gång.. såaattteeee...
 
 
Jag älskar iaf formen på läpparna och aldrig igen att jag vill ha smala små läppar 😂 #foreverfillers 
Kommer i framtiden fylla ut rynkor och shit.. tänker inte se gammal ut bara för åldern och tyngdlagen säger en sak. Nope ☝ 
 
Igår hade jag sån jävla huvudvärk.  Morsan frågade om jag inte hade mens på G. Och de trodde jag inte heller.. har fan ingen koll längre. Men idag så.. BAM! På jobbet dessutom.   Men tur som va .. blev de inget blodbad 😥🙈😂 och nu känner jag också att skallebank-mode är ON . Så jävla jobbigt. 
Sömn kanske är räddningen. Klockan är ju trots allt halv 1. 
 
Haha just ja. Jag tog ett bad innan jag la mig.. sigge va mer än sugen på att hoppa i 😂😂 lillgumman 😻❤