Åh shit

De har hänt en hel del sen sist ju!
 
Vart va vi sist? Att jag skulle hämta en bil va?
Haha ja vilken jävla resa de blev. 
Jag tog ju tåget ner till Sundsvall, helt själv. När jag nästan va framme så ringde firmakillen å frågade om jag hade bråttom. De hade jag inte. 
Då förklarade han att de hänt en grej med bilen så den va inlämnad på en rekondfirma. Skulle väl ta ca 1 timma. Aa de e lugnt, sa jag. Hade inte mkt annat jag skulle göra den dagen ändå.  
Jag kom fram till sundvall och han va asschysst så han hämtade mig vid tåget. 
Så berättade han att han skulle spola av "min" bil innan jag kom. Och sprayade avfettning på lacken och gick in 3-4 minuter för att hjälpa en kund. När han kom ut igen så hade avfettningen gjort fula märken i lacken. Han fick panik 😂 jag va ju snart där och skulle förmodligen köpa bilen!! Så de va därför bilen blev körd till en rekondfirma så dom kunde polera bort de där lite snabbt. 
Men snabbt gick de inte och försvann gjorde de inte heller 🙈 jag väntade i 3 timmar (!!) Hade lixom inte ens sett bilen. Så när de gått alla dessa timmar så for vi och hämtade bilen iaf. Och sen for vi till en annan rekondfirma.  Men dom sa att lacken va förstörd. För han spraya på en kokhet bil. Och då blev de ju såklart en pengafråga för min del.
Äre värt de? Känner jag nån som kan lacka om den? Hur fan gör jag nu? Ska jag åka tåg hem igen? 
Många tankar rörde sig... men de slutade med att de blev hemgång MED bilen. Och när brorsan kollade på den så tyckte han den såg asfin ut. 
Så jag är mer än nöjd och glad.  Sen är frågan nu... känner jag någon lackerare?  Haha..