Don't do this, don't do that

Veckan började ju inte så bra. Sen har den fortsatt... inte så bra. Alltså inget speciellt att klaga på så, men ni vet när allt känns motigt och emot en..? Så har de känts. Blöh! 😐 
 
Tog dessutom å blekte håret.  Som jag inte skulle 😂🙈 
Jag hatar att se likadan ut.. vet inte varför. Men jag blir less. Sån är jag.. jag har vant mig vid mina impulsiva idéer och mitt aldrig-nöjda-sätt. Jag förstorar läppar. Jag ändrar frisyr och bleker sönder de.... jag tatuerar mig.. jag gör saker som får mig att må bra...
 
Åsså de här att när man lägger ut på sociala medier. Så ska man handskas med kommentarer som "varför gör du så?" Eller "du som va så fin". Okej tack. Men mitt liv och jag bleker anus om jag så vill... right? Inte för jag nånsin skulle bleka anus.  Eller vafan... om 20 år kanske jag vill de. Then let me...? 😎 
 
Jag orkar inte med kommentarer eller folk som ska säga att jag är fin som jag är... so what?! Jag VILL ändra mig och kommer aldrig sluta med de heller 😉 
 
Puss så länge