Bitch please ;)

De går rätt lång tid emellan inläggen, och jag vet att jag sagt att jag typ slutat blogga. Men ibland måste man bara ventilera sig i skrift.. typ som att skrika i skogen eller nått. Haha. 
 
Anyways... snart har jag gått som förlovad i två månader. Inte två helt fantastiska månader som de borde kanske vara.... eller jo, de har vart underbart också.. de har de <3
Men vad kan de bero på att livet har sina funderingar? Ja de tänker jag inte berätta. Men livet är inte en dans på rosor - i know.  Men vill man något riktigt, riktigt mkt, då kämpar man. Och då kan INGET, jag menar IIIIIIIINGET komma emellan. så please, don't even try! ;) 
 
 
 
Jaja, nu är helgen här och vad ska man hitta på tro? Brorsan ringde nyss å fråga om jag ville med till Umeå och hämta en skoter. Och de vill jag. Men han skulle åka direkt efter jobbet, och då hinner jag nog inte :(
Trist. Kan behövas lite syskontid ibland <3
 
Nästa helg firar jag och Kalle två månader som förlovade som sagt. Och han har bjudit ut mig på middag <3 mitt hjärta. Tänka sig att de gömde sig en romantiker ändå ;) hehe. Hans rykte säger ju annat. Men de kanske är den äkta kärleken som tog fram de i honom ;) hehe.. 
 
Nä nu ska jag sluta vara ego och laga mat till barnen <3
 
Puss.