Viktväktarna dag 1.

Idag va jag med Elvira på utflykt med henens nys klass. Eller ja, de va ju typ en miljon barn där.. Men hennes nya klasskompisar då. Anyways. Gjorde iordning fika, som jag så duktigt dokumenterade igår på VV-appen.
Tog dock bort två grejer.. så man tjäna ju där då ;) Har inte så mkt point kvar till middagen. Så jag får väl äta grönsaker till middag jag då XD haha.. Men de e ju de här som e bra. Så man ser, och har koll på att man äter ju alldeles för MKT. Och grönsaker sa morsan att jag skulle bli beroende av .. Haha.. man lär ju nog bli de. De är ju "gratis" i points ;)
 
Jag kommer nog äta mkt grönsaker och nudlar/bulgur å så... 
Kycklign är rätt magert också. Och på fredagsmyset kan man göra dipp med fettfri kvarg och dippa grönsaker, plus dricka loka eller nått. Typ gratis fredagsmys, Points då ;)
 
Nuuu har jag även gjort klart medicin 1. Skickat in ALLT och har examination på sönadg den 7:e.
Läskigt...... :S :(
Men nu börjar jag på med en ny kurs - psykiatri 1. Kommer bli spännande tror jag.
Och där har jag ju även boken - tack vare Majas mamma. Asnice ju!! :D
 
Näe.. Nu ska jag koka kaffe. På återseende!