pyssla och dona

Igår va vi ju bortbjudna på grillfest i landvågen. Hamburgare och korv 👌😍 så köttfärsen jag hade i kylskåpet blev ju inte nått av... Och idag käkade jag å Elvira i Aspås. Så idag blev de inte heller....
Men eftersom jag ska jobba hos pappa img, så tog jag å slängde ihop en köttfärssås ikv, som jag tar med till middag img ^^ wehoo ✌ 
 
Sen har jag gjort annan variant av chiapudding till frukost img. Kardemumma och vanilj. Tror de kan bli riktigt gött faktiskt. Chiapudding va ju en definition av äckelgott på nå vis 😂 men hittar man rätt smaksättning, så tror jag att de blir en hit. Man höll sig mätt ganska länge på't 👌 
 
Sen blev jag såklart sugen på nått såhär på kvällskvisten 🙈 så jag slängde ihop några negerbollar 😍 ja - negerbollar....... 👊 ledsen , men de kommer alltid heta så för mig.  
 
Känner att allt går åt rätt håll för mig för tillfället. 
Har vinden i ryggen så att säga. 
Och sen fick jag ett gott skratt idag. En människa som för mig inte existerar längre, dök upp på insta och ville följa mig. Pinsamt grabben. Pinsamt. Varför skulle jag låta dig göra de? 😂😂 
 
På tisdag är jag ledig. Annars jobbar jag hela veckan. Helgen vet jag inte . Men kanske....? Annars är de ju springmeet ^^ 
 
Sen skickade jag in en intresseanmälan till bemanningsenheten här i stan. Fick till en rätt bra ansökan, så jag håller tummarna. Kanske lockar när jag utbildar mig till uska?  ;) hoppas. 
 
Nä. Nu ska jag kolla om negerbollarna har frusit till lite. (Jennifer frugan, som lärt mig att ha dom i frysen 😉😘😘)