Pjuh.

Då har jag skickat in ETT av uppdragen, jag har ett kvar också.. :/ 
HATAR att ligga efter... jävla skit.. Vafan håller jag på med :'(
Men de har på nått sätt inte vart lugn och ro till att plugga heller.. :/ Vet inte riktigt varför.
 
Tror mkt av mina tankar ligger på en BIL just nu.
Jag fungerar inte utan bil. Känner mig så jävla handikappad.
Jag har haft egen bil i 6 år eller vafan de är... Och nu helt plötsligt har jag ingen :S
Kan ju inte låna svärfars bil hela tiden. Och dessutom drar den diesel som faen... :/ Onödigt..
 
Så mkt tror jag är pga de............ ologiskt kanske ni tänker. Men de är så.
 
Är iaf hemma i lägenheten idag. Pluggar och dricker kaffe så jag får rännskita.
Fullgrett ;) hahaha...
 
 
nää.. men lite nervsystem och annat skit kanske man ska läsa om nu då...
 
Hoooooj!