jag har det bra med dig ❤

Lång jäkla helg. Hur underbart 😍 
 
Igårkväll va jag och Kalle helt barnlediga, på en helg . Vilket inte händer allt för ofta..
På dagen grillade vi hamburgare med emelie, carro och Jens. Drack nån öl och hade hur mys som helst!  Solen gassade emellanåt och de va sjukt nice. 
På kvällen for vi till måläng och umgicks.
Bra kväll helt enkelt ^^ 
 
Valborg då... Elvira va hos momma å moffa, så vi va nere i byn och umgicks med folket där . Också jävligt bra kväll. Dock va jag aldrig till nån brasa 🔥 kändes onödigt :p kalle å några va iväg.. Men jag skippa de :) blev rätt tidig kväll eftersom kalle jobbar helg. 
 
För varje dag som går, känner jag mig mer och mer fäst vid min karl. Mer och mer lixom inflätad i varann . 
De är så jävla "meant to be" så ingen kan förstå :p 
Allt jag tidigare gjort i mitt liv har lett mig till kalle. Även om jag ångrar en del, så är jag glad att de ledde mig hit. 
 till den finaste människa på jorden ❤ 
 
 
osammanhängande bilder. Men jag har iaf köpt en grill 😝😍😍😝