Dela glädje och sorg med dig

I fredags hade vi vart ilag i 6 månader. Jag och min älskling. Låter så himla cheezy att skriva om 6 månadersdagen. Men de har vart underbart att få uppleva den kärleken. En kärlek som bara växer sig större och starkare för varje dag. En kärlek som inte går att beskriva. 
 
När Elvira föddes så fick jag uppleva en kärlek större än allt. Universum.
En kärlek som inte någon utan barn kan förstå. 
Och nu....Kärleken jag känner för kalle, den har jag inte heller upplevt förr heller. 
 
Är så snuskigt tacksam att jag har er båda i mitt liv. Ni gör mig hel. 
 
Plugget går bra ✏🎓 börja nytt jobb img⌚ cashen rullar in💰 jag har köpt en ny bil🚗 viktväktarna funkar skitbra 🍓🍌 jag har den trygghet och kärlek jag nånsin kunnat drömma om 💕 mina vänner är awesome 👊 👰
Vad mer kan man begära? 😝
🙌
 
Nu ska jag försöka sova. Lite nervös inför img ...
Men de e ju inget hel-nytt. Har ju arbetat på äldreboende förut så ... 
 
Nattinatt 😘