family is life

Idag hämtade jag min älskade lilltjej. Hon satt med sin pappa på Man's ruin, och hade suttit tyst och snällt i två timmar nästan. Bästa unge. Så jag sa att vi skulle åka och sätta oss i solen och äta nått gott, lite som belöning. 
Vilket vi också gjorde. Hon fick plocka ihop en sallad, så åkte vi till badhusparken och solade. Hon lekte och jag solade ;) 
 
När vi kom hem så träffade hon en dagiskompis på gården , så dom lekte hur länge som helst, tills de blev middag :P Sen fortsatte dom leka. Sötungar ^^ 
 
Imorn ska de bli lika fint verkar de som. Och jag har inget mer jobb på schema. Så jag ska verkligen ta vara på solen nu :D
 
Imorn åker vi även till räcksjön till kärleken. Då blir familjen komplett ^^
Blir där över natten och sen ska Maja följa med oss hem till stan :) 
De är så hiiiiimla skönt att Elvira och Maja kommer så bra överens (stort sett , hehe), och att dom kan sova så bra tillsammans. För här i stan så sover dom i samma rum. Har ju "bara" en trea. Så Maja sover ju under Elviras loftsäng. Och varenda gång ha dom vart snäll och sovit bra :D gullungar alltså.. <3
 
Nä. nu ska jag fortsätta titta på OITNB ;) hehuuuuu
puss.