Ah men tja

Då va jag här igen. En sväng 😆 
 
Har hänt en del i mitt liv. Up's and down's. 
 
För de första har jag förlovat mig med min stora kärlek 😍❤️ han frågade mig på min födelsedag. Gissa om man blev gråtmild 😅 27/7 är våran dag ❤️ 
sen har jag gått och skaffat kissongeee 😍 hon är den sötaste lilla flicka !! 
de är så himla mkt som hänt sen sist. Men de dåliga skippar jag.... Ingen mening att ödsla energi på sånt. 
 
jobbet flyter på. jag trivs bättre och bättre 😊 tråkigt att de är sista veckan nästa vecka. Fast å andra sidan så har dom typ inga vikarier till hösten. så jag tror nog att man blir uppringd fler ggr ;) sen ska jag fokusera 10000% på skolan nu. den har kommit i andra hand nu när man jobbat.. Tråkigt nog :/ men men. nya hårda tag nu ... 
 
ehh... Jaa. vafan ska man skriva 😂 
nä. återkommer.  Eller inte. MärkS nog 😁😁