peppa plugg

Nääh.. Va äre för fel??  Varför kan jag inte göra klart uppdraget??  Varför är de helt plötsligt så svårt att läsa?? 
Fan. 
 
Nån sjuksköterska blir de nog inte av mig...
Räcker med undersköterska. Haha. Palla plugga :(
De ÄR kul... De ÄR intressant. Men jag förmår mig inte att göra skiten :/ 
 
Nu - tisdag, onsdag, torsdag, ska jag passa på att göra klart de. Eftersom kidsen är på dagis....
Men fan.... 
 
 
#1 - - Tirja:

Hojta om det är något jag kan hjälpa dig med!
Är i samma period själv, det är JÄTTE intressant och roligt men inte fan förmår jag mig att göra det jag ska ändå!
Men men nån gång blir man ju klar, har ju bara 3 kurser kvar, sakta sakta kommer man närmare målet :)

Svar: Jag är på medicin, och de är ju väldigt mkt att ta in och lära.. men samtidigt skoj. Men åhhhh så jobbigt de är när motivationen är borta :(
Tusen tack , de ska jag komma ihåg ^^ Skönt att de snart är slut, och du är klar uska ^^
Angelica Sjöström