Höua ligen!

Länge sedan jag var så här bakis!! Och med bakis menar jag allt som innehaver det.
Spy, ligga och skaka, ångest, slö, ont i kroppen.. aa ni vet...

Världens bästa unge har man iaf.
Hon ger ju mer kärlek än någon på denna jord kan ge!
Hon får en att skratta och le bara genom en liten grimas.
Hon är underbar den där lilla saken <3
Helt sjukt ju.. :)


Gårdagen sög nästan.
Eller okej, sög gjorde den ju inte. Den va okej!
Men fan inte ens i närheten av vad fredagskvällen var.
Den va SICK! :P
Sjukt roligt hade vi då.. önskar att alla gånger man va ut, va som den.
Eller haha.. nej de gör jag faktiskt inte :P
Näe.. bäst jag slutar skriver om den kvällen så jag inte råkar skriva nå mer om den.
För som sagt.. den är fanimig hemlighetstämplad!! :O :P


Nu ska jag ta mig en dusch och sen lägga mig i soffan och glo nån film.
Kanske göra ett samtal :) Känner litet behov av att prata med den där snubben...


Just de.. Jag har lov i veckan!!!!!!!
Hade ju jag glömt bort! Frågade carro när vi började imorn..
Men då sa hon att de va ju LOV :D:D:D
Blev typ gladast i världen :D De va de jag behövde höra idag.. Haha!


Näe.. Herrå!