Cocoa Brown

Ja nu är den testad den också. Köpte mig en st. Tropez handske, för de va den enda som hade på Åhléns. Så en sån blev de. Och när jag kom hem från mamma i fredagskväll, Elvira stannade ju där för jag skulle jobba på lördagen, så kände jag att de va ett ypperligt tillfälle att testa Cocoa Brown. Lite på småpickalurven så där 😂 vi hade ju druckit rose och ätit sushi. 
Skrubbade hela kroppen, smorde in där de suger åt sig mest färg  (där de är torrast), och sen kötta jag på med moussen. Den såg ut som chokladmousse, alltså ingen skämt 😂 och den luktade ganska gott också.  Tänkte först ta bara benen, men de va så jävla lätt, så de bidde hela jävla kroppen 🙊 och sen då... jo sen skulle man ju vänta 1, 2 eller 37299 timmar. Beroende på vilken nyans och styrka man ville ha på sin tan. Jag va tvungen att ställa klockan för att inte somna 😂 småfull och klockan började närma sig 24. Men efter 1 timma klev jag in i duschen igen, och de verkligen rann färg av mig... tyckte typ inte att nått stannade kvar 😨 aja. Fuck this, tänkte jag och somnade ovaggad. 
På morgonen såg jag faktiskt skillnad. Och under dagen också.  Och idag har jag sett brun ut och känt mig asfräsch (förutom mina ben som de blir stubb på direkten). Anyhow... den funkade svinbra. Och jag som inte testat st. Tropez BUS. Jag tycker denna är awesome. Mkt bättre än den där sprayen från Lóreal. 
 
Så Cocoa Brown får lätt 4,5 av 5 💪😉 
 
Försökte ta nån bra bild på benen iaf. Men de syns fan asdåligt. Bra stor skillnad IRL. 
 
Ser ju bara fläckigt och fuckat ut 😂 what evs....
 
Ny ska jag kika Youtube och sussa.. img blire vätrinären 🙈
 
 
Edit. Jag har duschat nu och får se img om jag tycker färgen fortfarande sitter 😉👍
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Tycker inte du ser så fläckig ut :O Rätt brun och snygg bara :D

Svar: Tack 😘
Angelica Sjöström