Helvete så jävla halsbränna

Finns de nått värre än halsbränna? Sura uppstötningar? Eller att de svider i magen. Vad man än äter så känns de som eld?! 
Orka...
 
Jag tränade ikväll. Wow. Närå. Men de känns som jag måste lägga på ett kål nu när vi åker utomlands om 19 (18) dagar ... hellllvete vad kål jag måste lägga på alltså. Ska försöka träna varenda dag. Måste. De ska gå!! 
 
Sen ska jag finlira på mitt cv också. För nu ska sjöström söka jobb på operation 😍😍😍 omg!!! Tänk om ja kommer in!!? Ingen skulle bli gladare än jag 😄😄😁 
 
Sen de tråkiga.. Men dock lättade..
De va begravning i fredags. Vi sa farväl till pappa 😔😭💔  de va så jävla fin begravning, och så satans jobbig. Ursäkta min franska... men de finns inte många ord som beskriver känslan att begrava sin pappa. Sinnessjukt tungt. Men samtidigt en lättande känsla. 
Han är någonstans nu.. där han varken är sjuk eller mår dåligt (förhoppningsvis). En plats där han väntar på mig (oss). Jag saknar att han inte ringer och tjatar på mig.. jag saknar hur han alltid ska lägga sig i. Jag saknar han så de gör så jävla ont 😭 tårarna kommer fortfarande. Och sorgen kommer att vara svår att hantera. 
Min fina älskade pappa ❤ 
Jag saknar dig. För i helvete.
 
 
 
#1 - - Lennart:

Testa Omeprazol! Finns på vilket apotek som helst :)

Svar: Ja de fick bli omeprazol till slut 👍👍
Angelica Sjöström