Well.

Jag började vlogga idag. Men de kom saker emellan som gjorde mig på sämre humör. Hade en asbra vlogg på G. Eller, jag tyckte de iaf. Men ... vi får se när den kommer upp. Min dator är dessutom hos jesper nu. Han ska.. Ja.. göra nått med den. Uppdatera kanske? 😁 i dunno.
 
Sandra och jesper va iaf hit ikväll. Jättemysigt ❤ 
Elvira ville bli sminkad också.. Så jag tog å kletade på henne smink så hon såg ut som en sugarskull. 
Såååå söt hon va 😍😍
Blev dock sur att vi inte ville gå bus-eller-godis med na. Jesper erbjöd sig. Men de va tydligen inte enough 😂 hon ville att alla 4 skulle gå med. Haha njaaaa...
 
 
älskade, älskade unge ♡♡♡
 
Imorn ska hon till momma. Frågan är ju vad man ska hitta på då? Hade jag inte gått på flyt hade jag dragit ut å festa. Supit skallen av mig. På riktigt. Faaan så längesen de va!! Men men.... 
 
 
Nu ligger jag i soffan. Precis druckit favvoteet, chaite 😍 
 
Försökte sova men de gick inte. Har sån klump i magen.  Ett adrenalinpåslag och kan inte alls slappna av. 
Skulle vilja ut å gå.. Men de stormar ute 😣 sen törs jag inte heller..
 
Tänker på pappa gör jag också. De gör en ju inte direkt mindre ledsen. 
 
Tänker också.. fan va ful ja kommer bli när ja går ner i vikt (tankar jag absolut aldrig haft förr). 
 
Vill bort. Kanske borde passa på imorn när Elvira är hos morsan ?
 
#nattgrubbel