Nu jävlar

 
 
Dagen efter mitt förra inlägg hörde dom av sig angående op. Den 21 november smäller de 🤘
 
Haha kan inte fatta 😂 och på måndag blir de hårdbantning med flytkost. Yäy😂💞
 
Jag har funderat på att börja vlogga. Om hela skiten. Allt från start och under tiden osv. Om man tycker sånt skoj? Vad känner ni? Kommer ju såklart inte BARA handla om min GBP, lär va annat stört å 😂 men för tillfället har jag ju ingen dator... men... jag ska till aspås ikväll för brorsan hade en stenåldersdator ja kunde ta . Pappas gamla typ. Så då lär jag kunna redigera å skit med den 👍😎 
Men då har jag ingen kamera som är bra. Telefonen är förvisso ok, men de är ju ingen vloggkamera direkt 😂 aja.. man kan inte starta som värsta proffset. Sen vet jag ju inte ens om de e kul eller genomförbart. 
Men vad tycker ni ? Ni får som läser denna skitblogg 😂 ska jag börja vlogga lite?
 
Nu måste jag iaf rappa på. Ska vara modell för volymfransar idag 😍😍 omg så spännande. Ska ligga still i 3 timmar ca. Kan lova att jag kommer snarka till 🙊 
 
 
Näe men på återseende hörni ❤