Fan va värdelöst

Idag skulle jag jobba. Men tror ni jag palla? Nej! 😔 
Jag fick jordens huvudvärk och klarade helt enkelt inte av att ha ögonen öppna. Va inte trött. Men kändes som migrän, fast inte. Nä fyfan. Jag tror de är psykiskt. Eller de är ju uppenbart fysiska problem jag får. Men jag tror de sitter i psyket . Fattar ni? Att de blir stressrelaterat på nått sätt. 
 
Går det över? Måste jag söka hjälp? Beror de på jobbet? Jag fattar ingenting. Har trivts som fan där på ringvägen. Men de är som att de är förlänge sen jag jobbade, och bara tanken att åka dit gör mig sjuk. 
Eller nä, inte riktigt.  Jag har fan vart sjuk på "riktigt" också. Feber och jävlig. Men idag kändes det mer psykiskt som blev fysiskt.  
 
Äh orka.  
 
Annars då? Mjoooorå....
Jag söker jobb, söker energi, söker allt möjligt.  Och väntar.  Väntar på op. 
Jag vill börja svälta (hur sjukt de än låter) mig själv innan op. För då vet jag att jag snart är där.. 
 
Sen vill jag ha jul. Längtar som fan till första snön och JUL 😍😍 Jag har väl aldrig riktigt längtat efter jul. Va iaf flera år sedan. 
Idag började jag lyssna på julmusik. Och jag blev så himla sorgsen. Pappa är inte med i år 😢
Jag lyssnade på en låt som han typ alltid spelat för oss. "Det är inte snön som faller - Anders f Rönnblom".
En punklåt. Åhh, älskade pappa. Jag skrattade och grät samtidigt. 
Va längesen jag grät nu. Pga pappa alltså 😔
Kommer bli en tung jul.
Men jag längtar till allt mys och lullilull🎄😂 glögg och lussebulle m.m