C9

 
 
Here's the thing! 
 
Fick förfrågan ifall jag inte kunde blogga min c9-resa. Och de lät som en rolig grej. Så here we go.
 
Jag är nu inne på dag 2. Så ni missar en dag. Jag tror dock ni klarar er. Hände inte allt för mkt igår. Jag var dock jävligt hungrig och sugen på allt 😂 
Och kissnödig. Holy fuq. Kissade nog 1ggn/timma.
Höll på kolla på massa recept också, som man får äta dag 3. Och jäklar vad de sög i magen då 😂 #självplågeri 
 
Men imorse va jag inte ens hungrig. Och magen som kurrade som fan i måndagsmorse 😂 Mår rätt bra men känner att huvudvärken kanske är på gång. Får se under dagen om de blir bättre... 
 
Iaf så skrev jag upp alla mått på min kropp igår, plus vägde mig. Inget jag tänker dela med mig utav 😂. Men... jag kan dela med mig utav resultaten 😊 
 
De där pulvret man blandar ihop med vatten. Inte shaken utan den där fiber-saken.. är de bara jag som tycker den smakar dålig grogg? 😂 den hade jag fan svårt för alltså. Usch!! Aloe vera shotten går rätt bra ändå.
Shaken också.
Idag glömde jag shaken till jobbet 😮 så de sög ju! Hur fan gör man då? Hmm..
 
Men nu ska jag jobba vidare. Så jag uppdaterar mer under dagen när jag kan 
 
 
Talk to you later❤