summa sumarum

Hur har dagen gått med Viktväktarna då?
Jo, de har gått svinbra. Är dock sugen på massa nu på kvällen. Åt en nektarin och vaniljsås/pudding.
Så jag har 1 points kvar XD haha.. Men kan ju dricka vatten, eller te eller nått. De ger ju efter sötsugen lite :)
 
De e faktiskt kul att dokumentera och tänka sig för.. mkt roligare än va jag trodde. 
Iofs är de första dagen idag XD haha.. Men jag hoppas de håller i sig.
De som är så himla bra med VV är att man FÅR äta en godisbit om man VILL. Men då kanske man inte ska äta så mkt points till middag då. De e ju konstigt att de fungerar. Men de e väl lixom kalorierna som räknas.. eller ja vet inte? haha.. inte så jävla insatt. 
 
Anywaaaays...
 
Emelie va hit å färga utväxten på mig ikv. Blev inte sådär skitbra som vi trodde.. hahaha..
Så jag måste fan beställa riktiga grejer på nätet. Directions färg, bomb osv.. 
Men men.... Värt ett försök att prova Dollarstore's hårfärg för 30:- ;) Utväxten är ju iaf inte brun längre, den är mer.... röd/brun . Haha..
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Bruce den allsmäktige. Så jävla bra film ju ;D