suget....

Nått jag tycker är jobbigt, är suget på kvällarna. På nå gott. Åhh..... 
Sen hade jag potatissallad, kycklingfilé i skivor och oliver hemma. Blir man nå sugen???? 
De som är grymt med viktväktarna är att du FÅR äta vafan du vill, men ju onyttigare mat, desto fler points kostar de. Jag har 39 points att använda på en hel dag. Och sen har man 46 (tror jag) bonuspoints, som man kan använda till helgen t.ex 👍 
Så nu gick jag in på mina extrapoints . Potatissalladen kostade 11 🙈😝 Men de var de värt. Haha. 
 
Har massa extrapoints kvar ändå så...Och på måndag när jag ska väga mig, så får man nya. 
 
Använder man inte sina extrapoints, så går man ju såklart ner snabbare i vikt. 
 
Så mitt kvällsfika blev potatissallad, kycklingfilé i skivor och oliver XD Plus ett glas rött som jag sippat på sen klockan 19:30 😂👍 
Härligt med viktväktarna va? ;) visar sig på måndag om det gjort nån skillnad ;) 
 
 
Nu blire nog sängen. Rätt trött.... 
 
Pöss