magsjuka

Igår morse klev jag upp rätt tidigt för att åka på skolan. Hade metodövning 2 (ta blodtryck, blodprov, osv).
Men när jag och Elvira satt vid köksbordet och åt frukost så kände jag mig rätt illamående. Trodde typ de berodde på att jag vakna tidigt..
Truga i mig mackan. Drack ett glas juice. For iväg, men mådde fortfarande inte bra. På vallsundsbron tänkte jag nästan vända. Men kände att de va lika bra att åka iväg å göra de där, när jag ändå va på väg. 
 
Väl inne på skolan kände jag mig typ yr å konstig :( 
Men jag gick in i klassrummet och vi började gå igenom de vi skulle. Började kallsvettas och må ännu mer illa. 
På rasten kutade jag på toa och vad jag gjorde där kan ja bespara er... Men de va inte trevligt. 
Tänkte säga till läraren att jag skulle åka hem.. Men nä.. Jag körde på... Mådde ju lite bättre efter de jag gjorde på toa. Gjorde klart allt och blev klar tidigare än de andra, så fick jag åka hem. 
 
Väl hemma hos kalle så mådde jag så jävla dåligt så jag knappt kunde prata. Jag la mig på sovrummet och fick kuta på toa var 10:e minut i 7 timmar. Med undantag de timmar jag sov. De sprutade ur alla hål och jag mådde så jävla dåligt. Hade ont i skinnet, feber, benen, hela jävla kroppen. 
 
Satans jävla magsjuka. Hoppas jag inte smittat nån annan här :/
 
Kalle va världens gullhjärta och kom med vatten och sagt till mig. Med sugrör :p orkade ju knappt lyfta armarna. Och jag hoppas inte han blir sjuk nu. Han sov ju faktiskt bredvid mig inatt.... 
 
Ungarna borde ha klarat sig eftersom jag bara låg på rummet hela dagen. Elvira va in en sväng..  Men hon har inte klagat över illamåend.... Än... :S 
 
Helt slut i kroppen idag och kan fortfarande inte äta nått :(