Home is where the heart is

Jag är så jävla sugen på ett hus. Jag har inredningstankar och hur mkt idéer som helst. Vill bygga, måla, fixa, dona. Blommor, ljuslyktor.. Ahhhh... 
 
Egentligen skulle ja kunna gå lös i lägenheten. Men man är ju som rätt begränsad där. Får ju inte riktigt göra som man vill (även om de förra hyresgästerna trodde de). Har tex ett diarré/bajsbrunt vardagsrum jag vill göra om. Och han skulle de också.. Hyresvärden. Men när....De e frågan. Va tydligen en del "före i kön". Så.. Aja.. 
 
Jag har kollat på hus på blocket och på hemmet. Herre jävlar va fina hus ja hittat. Och massa hus med potential. Jeeeezus.  Och en trädgård. Mamma skulle kunna få gå loss där ;) haha. . Själv är jag inte så mkt för de där att plantera osv. Men älskar när de är sådär ljuvligt lummigt och fint. Rosenbuskar, fina träd, osv osv... En mysig uteplats med fina ljuslyktor som hänger i nå äppelträd. 😍😍 
 
Nä.. Efter min utbildning, när jag får fast tjänst, och tjänat fett. DÅÅ ska jag köpa hus alltså.. Tro mig😍