energi

Jag känner typ att jag fyllt på med energi 😄😄
 
Mkt beror på en ekonomisk grej som löst sig på bästa möjliga sätt. De kan veeeerkligen tynga ner en :/ Men med lite budget/samordning-hjälp från min käre vän Emelie (som förövrigt jobbar inom bank😉) , så har jag finally en budget osv.. Vilket känns otroligt skönt och vuxet 👌 (jag är som ett barn med cash, kan inte hantera skiten). 
 
Sen håller jag på att ska spara pengar till en bil 😍 
Ni vet ju att min blev mos för en månad sen eller nått :/ 
 
Och de är lixom mkt som håller på bli stabilt i livet .
Kärleken växer sig större och starkare än nått jag nånsin känt förut, jag känner mig lugn och säker på mig själv och jag vet att jag har en fantastisk man bakom mig hela tiden ❤ jag har världens bästa vänner som ställer upp och är allmänt mysiga ❤ 
 
Ja. Vafan. Hur bra kan man få ha de egentligen ? 😝😘 
 
 
 
Här kommer även nå bilder jag glömt lägga upp. Bl.A från jens 30 årskalas... ✌😂