Trött

Men kan inte somna. 
Är de inte typiskt? 
 
Jobbat på nya jobbet, eller intro har de ju vart, i två dagar nu.. Och jag är helt slut..bjag har kutat lika mkt och gjort precis lika mkt (om inte mer) som de andra. Och lärt mig vart allt är, vad alla heter, rutiner osv... De är jobbigare än man tror. Huvudvärken jag hade igår va inte att leka med. Huuuuuga. Idag gick de bättre! 
 
Och jag ska va ärlig..... Säbo (särskiltboende) är inget för mig. Sagt de förut. Och säger de igen.
Inge fel på personerna som bor där, eller människorna jag jobbar med. Men själva arbetet i sig. De är lixom en förvaring tills de går vidare.... Om ni fattar va jag menar?! 
Jag gillar när de händer saker, drama, utflykter, skratt och inte lika strukturerat. Inte samma känsla på LSS och säbo. 
Men för i sommar får de gå an. Jag klarar mig ;)
Men LSS-boende saknar jag, jättemkt.
 
Nä.... Img är jag ledig!!! 😊👍  Hela resten av veckan, och hela helgen ^^ Img efter Kalle slutat jobba så ska jag hämta honom. Sen blir det middag ute (har jag tur blire republiken 😉), och stan på torsdag ;) leta present till hans kusin som vi är bjuden till på midsommar ^^ 
 
Uhhh. Sova vore skönt ..
Eller massage. De värker i benen 😂😂