Tandläkaren

 
 
 
Imorse va jag iväg till tandläkaren. Bedövningen sitter fortfarande i. De har gått 2,5 timma.
Hon sa ungefär 2 timmar. Så, jag antar att den släpper snart. Känner ju att de är på väg. Kan ju t.ex äta vindruvor utan att dreggla sönder XD hahaha.
 
Jag har alltid tyckt att de gör ont att få själva bedövningen. Men denna gång kändes de knappt.
Hon va grym på att lägga bedövning. Och sen va na sjukt trevlig över lag också.
Ung va na också :D Coolt.
 
Ikväll ska jag klippa en kompis, och sen ska jag få min dator "lagad". Den vill ju inte öpnna programmen jag göra examinationen i . Så Kalles kompis ska kika på'n. Dock har jag sagt till båda att jag ska komma efter middagen. haha.. aja.. får lösa de ;D
 
Nu må jag städa här hemma. Blir fika här på torsdag. Födelsedagsfika typ.

ahopp... nä  men städa vare ja!