Shit va fail.

Visst har de vart nice med extra pengar i sommar, pga att man jobbat. MEN skolan har verkligen kommit i kläm. De SUGER för nu ligger jag två kurser efter. Som blivit avblåsta för jag inte ens öppnat novo (programmet man studerat genom). Jag får sån ångest av de. Men men.. som min bby sa, att de fixar jag. Och de gör jag ju . För nu är de sista arbetsveckan, på schema, så nu ska jag enbart plugga plugga plugga!!!! 
Frågan är ju de blir med CSN?? Och de blir nog ingen utlandsresa som jag och Kalle planerat :( men men.. 
Vi skulle hitta på nått annat sa han ^^ Min älskling <3 
 
Om två dagar har vi vart tillsammans i 8 månader. Och ingen, jag menar INGEN kan nånsin komma emellan de. Kärleken mellan oss är starkare än nån kan ana. Vi kan fan gå genom eld för varann. DE kan ingen ta ifrån oss <3
 
 
Nä, nu ska jag ta en dusch och sen kommer carro med min laddare. 
Hatar att glömma laddaren, måste nog köpa en back up laddare.. :S
 
hoj! <3
 
 
                                                                               family