omg

bästa jävla kvällen på länge!!!
blev bjuden på middag på bishops. sen en helkväll på plaza.
Fick tillåmed ett neonarmband av Krille-booooi XD
Träffade så sjukt mkt fina människor. Hans bl.a . Åh va jävla mkt minnen man har med honom !! Världens bästa Hans. Måste ta upp kontakten med han igen.. 
Sen ...folk överallt... Jag har bara mått jävligt gott och blivit behandlad som en prinsessa <3
Träffade även M, och de va wierd XD Ringde han när jag va på subway.... han va full å trött... Att han ens svarade XD hemma å däckad.... Aja... what ever.
Sen träffade jag en annan "M", som jag för 2 år sedan blev sjukt förtjust i. under great lake run.. 
Han är de manligast mannen ni kan tänka er. Snygg, snäll, fin, ALLT.................
Han körde hem mig och mina vänner.... och jag blev nog lite kär i honom igen :O
Vi ska höras img.......
 
omg...... ^^