my birthday coming up..

Hur i helvete gick de så snabbt? Nyss påsk ju...
På tisdag fyller jag 26 år!!!  :D amazing. 
Ist för att ha åldersnoja så ser jag fram emot att fylla 26 år!! :D
 
Fuck you kids XD 
 
Närå.. Men ser inte hur jag skulle kunna hinna städa, baka å fixa, för jag jobbar ju varje dag typ ... Så jag städade idag. 
Fikat vettefan hur jag ska kirra.  Glasstårta?
 
Hade presentkort från i julas som jag fick av kommunen. Men de har jag ju glömt hämta ut på meri. Sista dagen är idag, och såklart är de ju stängt idag. Så jag åkte dit igår efter jobbet (kl16), och då stängde dom 15!!! Hur ruttet?? 
De fanns ju massa saker att välja mellan. Biobiljett, badhuset, osv osv.. Och bla en tårta från törners på 12-14 bitar. MEN HUR KING, tänkte jag... 
Så va de stängt!!! KUKEN :/
 
Näää.. Men fuck fika och kom på en kopp kaffe ist ;)
Tisdag kl 18-tiden. Perfekt. 
 
Nu ska jag hoppa in i en dusch och åka till honan <3 
 
Xoxo <3 
#1 - - Mia:

"Sakerna" som man kunde välja på plockade dom bort i går, men presentkort och sånna saker kunde man hämta ut till veckan också! :)
Jag glömde också bort att hämta ut min present men ringde dit i går och fick det svaret,
Så kolla på måndag vettja ! :D
Trevlig kväll

Svar: Men åh!! Fett!!! Då hinner jag ju isf hämta ut törners tårt-presentkort??
Trevlig kväll på dig med. Och tack för tipset :D
Angelica Sjöström