put a smile on your face

 
It doesn't make you less pretty.. ;)
 
 
Ja, jag har snea tänder, är lite lätt överviktig, bristningar på magen (pga graviditet, but still), har mina down-perioder, mitt jävla humör, mina åsikter.. 
Men de är JAG! Och jag är (även fast jag inte är helt nöjd med mitt utseende å så) så jävla nöjd att jag är jag! 
Vem annan gör de här jobbet bättre!? Vem annan kan ta min plats? Inte en enda jävel!
Och tänk på de när ni mår lite krasst, att "jag är faktiskt jag pga en anledning, jag kan inte ersätta nån, utan jag är jag" 

Va stolta över de ni gör, ist för att känna "nej, nu gjorde jag fel igen å igen å igen å igen.... Allt är skit" 
tänk ist på de ni lärde er av det. Och gör de till nått bra.
 
Allt händer pga en orsak. Gör den orsaken till de ni vill de ska vara.. Tro inte att livet blir bättre om du går i samma spår. Tro inte att du vinner på lotto utan att ens spela. 
 Le ist för att se negativt på saker
Tänk "VILL" ist för "MÅSTE". 
 
För vem VILL egentligen inte må bra?
 
 
 :) just sayin.