wunderbart

Köpte nasonex idag. De va på tiden kan jag tala om.
Efter att haft ont i ansiktet /huvudet/ pannan, i 2 (nästan 3) veckor, så börjar de ge med sig!! :D
Bihålorna va bra nog svullen och full med skit. Idag efter jag tagit nässpray, och jag låg å vilade några timmar efteråt. Så nös jag. De kom ut guck.... Såg ut som en geléboll som va gul/orange genomskinlig. 
Hahahahahahah. Äckligt så in i helvete!!! 
Men efter de så känns de som lättare. 
Säkert mer som ska ut...
Ahhhh.... Underbart :D
 
Ikv for vi till Hägra igen. Glömde nå hyllor där som jag fick :) Åsså hämtade vi igen pajformen. 
Så vi blev kvar där ett tag :) satt där ute i uterummet med elden sprakande bakom oss..så jäkla mysigt!! 
Vill fan också ha hus!! :D
 
Nu ska jag ta ett mysigt bubbelbad och sen hopp i säng :) fullspäckad dag img. 
 
Puss 😄