Para fluss

💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸
 
Jag trodde jag hade fått för lite lön. Hade två lönespecar. Men då visade de sig att jag fått två för ena va inskickad lite sent. Så... Ja... De blev bara en pruttlön denna gång då. Aja. Prutt på de. 
 
Ska försöka orka packa klart in i bilen snart. Men min rygg tar död på mig. Kan knappt sitta eller stå.
Och inatt blire till att sova på en luftmadrass i ett tält. Som jag kommer göra i 4 nätter nu. 😥 
Men men... Är jag riktigt dyngfyll hela tiden borde de gå bra . Jag och brorsan tänkte va full 24/7 ,med dropp på natten, för att slippa bakfyllan ;) Hahaha. Smart va?
 
Nä.. Jag gruvar mig för alkoholen, inatt hade jag sån jävla magkatarr eller nått. De sved som fan i magen. Säkert för jag drack vitt vin och äckelcider...
Samarin blev mitt nattfösare och jag tänker nog ta med mig ett gäng till i helgen. 
 
Man mår som en gammal kärring XD hahaha 
Magkatarr och ryggvärk ... Hejja 👋
 
Kyss å smek ,nu ska jag ringa bruuusch.
Hoj