Flytt-och-slit va igång igår

Fy fan vad man egentligen inte behöver karlar! XD haha! Alltså till att fixa och dona. Eller till bilmekaniska saker är de förjävla bra att ha dom XD men igår när jag och Jennifer slet som nå oxar, så kom vi på att "tjejer är bäst".. Haha!
Lite av min feministiska sida kom ju fram kan jag säga ;P
Sen tycker jag ju om karlar till annat ;) men de är ju en annan femma! Nu snackar vi bära tungt. Hahaha!

Alltså svetten rann!!! Vi va helt färdiga efter vi lämnat tillbaka släpet och när vi satt i Brunflo och väntade på mat.
HELT FÄRDIGA! XD
Men de kändes skönt som fan! Bära tungt, gå upp för trappor, ner för trappor... Gjorde oss ett förbannat bra gympass där ;P
Somnade som en stock... Sov stenhårt hela natten dessutom. Aahh ^^

Snart nalkas jobb...
Ska iväg på Apoteket innan tänkte jag, även affärn och köpa så jag kan gör tonfisksallad.. Mmmmm!!!!!
Hade jag haft sällsis så tänkte jag tvätta bilen.. Men äh... :/


Pöss