Omeprazol, samarin, novalucol..

Förjävla fint att vakna med världens buksmärtor!!! Drömde t o m att jag va till doktorn!! Haha! Jag frös som en idiot, mådde illa och visste inte vad jag skulle ta mig till :'( ringde sjukvårdsrådgivningen, och dom sa att jag skulle äta frukost typ... So i did... Blev väl LITE bättre. Men tror att jag har magsår. Så jag må va försiktig som fan med vad jag stoppa i mig nu :/ sen äta små mängder men flera gånger..

KUL!! :(

Bara för man ska ha sleepover och myspys så ska man vakna och må sådär :'( inte skoj!

Snart ska jag hämta min vackra avkomma på dagis. Undra vad hon säger när hela lägenheten är omgjord (typ iaf) ^^ hihi.

Puss <3

#1 - - Anonym:

Magsår har du inte! Isf snarare en liten släng av magkatarr, men passa dig för omeprazol och är för mkt för sen slår ut magsyran så äter man den för länge är de Inge bra! Sluta stressa och ät alltid nått så magen inte är tom