Trevlans :)

Blev bjuden på middag utav Frida och hennes Lars idag.
Inte många gånger man har blivit bjuden på "par-middag".
Hos Mia och Päkka såklart :) Men där känner man sig ju som hemma ^^ vi är ju med varann så mkt :)
Man har ju hört talas om dom dära parmiddagarna.. Mina vänner har väl sådana lite då och då.
Men konstigt nog så har varken jag eller Sebbe fått en sådan inbjudan...
De låter ju trevligt. Förut hade man ju ingen partner att ta med... .men.. aja :/

Så de va mkt trevligt :) Mycket skratt och good middag! :D
Lars barn va hemma också. Så Elvira satt i soffan med sonen efter middagen.
Dom kollade på nån film medans vi drack kaffe.

De är sånna här kvällar som kan få en att få ny energi och man känner sig så glad efteråt :)
Det behövde jag! :) Sebbe också tror jag..? ;)


Nej nu ska jag ta och kamma håret..
TRASSEL är vad de är :(
LÄNGTAR tills jag ska klippa miiiig ^^


Hejpa!