sova..?

Jag har fått svårt att sova.. JAG lixom!!! :O
Jag som skulle kunna sova igenom hela livet om jag fick!
Nej men jag som kan sova hur länge som helst på dagarna..
Har haft svinsvårt att somna i två nätter i rad.
Nån natt sådär kan ju vara helt ok att inte kunna sova på.
De kan ju bero på flera saker.. men två nätter i rad?!
Läskigt ju..
Och grejen är den att jag vaknade t o m tidigt imorse.
Alltså.. egentligen så skulle jag ju vart som en zombie.. men inte..
Visst har jag gäspat ihjäl mig och vart seg.
Men inte kunna sovit.  Är trött nu,.. Men vettefan om jag skulle somna nu om jag la mig :S


WIIIERDO!


Ähh, de är säkert ingen fara..
Men jag älskar fan att sova ! :(


Just ja.. Jag har fått en klipptid. Om ett snart ;)
Innan den sista oktober alltså :P Den tiden sparar jag iaf.
Men de här är hos en som heter Mia :)
Som "min" Mia brukar klippa sig hos.
Ska bli spännande.
Snart ryker håret av... fifaaan ;D







PUSS