Tröttapa!

Att kliva upp 06.30 är fan inte min grej alltså :S
Meeen de är väl bara att vänja sig.......
Somnade rätt så tidigt igår endå. Men då hade jag ju glömt att parkera om bilen, så mitt i natten när Sebbe kom hem, så fick jag banne mig gå ut och parkera om bilhelvetet :O
Kommer ju knappt ihåg att jag gjorde de, SÅ trött va jag.. Safe :P haha...
.
.
Apropå safe... gissa vad jag gjorde idag!!! :P
Jag va uppe på ett tak och snickrade lite :D
WOOP WOOP... Va fan skiiitläskigt.. men jag klarade de :D
De gäller att INTE titta ner :S Gjorde de några ggr, och de ångrade jag direkt.
Man tappar ju balansen på en gång när man gör de.. HUVA :O
.
.
Ikväll tänkte jag lägga mig tidigt!!
Så man kanske åtminstone kan vända till rätta på dygnet nångång ?!
De sämsta är ju att man sumpar ju de på helgerna med att sova till 12 :S
Jäävligt ondöigt endå. Då måste man ju börja om på månaden igen..
Att man aldrig lär sig..!?
Nu ska jag slänga omkull mig själv framför tv'n och se om de är nått att kika på.
Annars hoppar jag nog fan i säng nu ....
GÖTT MOOOS...

HEJPA.