RÖöööd.

Inpulsköpte en hårfärg idag.. Röd blire ;)
Eller, aa de ser snarare orange-rött ut.
Men de gör verkligen ingenting ^^
Vill egentligen ha orange, knallorange..
Men de finns en här som inte vill de ;) Sebbe .. haha..
Och inte fan vill jag att han ska tycka jag ser ut som en jävla mupp :P
Näe, men de här blir fan bra de! Tror.. jag... haha !


Längtar SÅÅ till nästa helg :D
Vet att denna helg precis gjort sitt slut.. Men jag tror veckan som kommer, kommer gå fort! :)
Men de finns ett frågeteckan med allt detta resande och festivalande... KATTERNA?!
Vem fan ska mata dom?!?! :O
Frågade min bror.. men han kunde inte.
Erbjöd mig hela lägenheten, att han och hans tjej kunde få bo här.. Men nej då :S Muppunge!!
Måste övertala honom :(

Annars vette tuuusan!


Aja.. Nu ska jag glo på O.C sen blir de att tvätta ur färgen..

Hoj!