Meeen då :(

Idag har vi haft en riktigt rolig dag må jag säga :)
Först gjorde vi lillänge med Carro, Saga och Ida.
Dom små va som VILDAR!!!! Kutade överallt och ingenstans inne på Lindex :O
Sen blev de lunch på Mc Donalds... där bjöds de på glass och kaffe och målning i ansiktet, men varken Elvis eller Saga gjorde nån. Elvis va alldels för feg och vågade faktiskt inte..
Men de blev lite mkt för oss mammor att ha med dom små på lillänge.. så tålamodet tröt efter ett tag :P

Efter stadsresan begav vi oss till momma titti för lite middag och mys :)
Hon lagade en jääääättegod middag med fläskfilé och svamp, körsbärstomater, inlagd grönpeppar och fäsk ost och grejer.. mmmmmmm... :D

Kvällen avslutade vi hos Ida och Jocke. Saga och Carro va ju där, så de va som lika bra att få dom små att "leka av sig" ;) haha..
Och jag har skrattar så jag trodde att jag skulle kikna.
Vilka jäkla puckon till ungar. Hahahaha...
Dom är så jäkla rolig att se på!
Jocke lekte med dom och dom byggde kojor och lekte gladiatorer eller nått.. hahaha..

Ja jääklar.
De tråkiga är ju att Elvira är alldeles för tussig för att hålla igång sådär.
Men hur lätt är de att säga till en unge?

"Lek lite försiktigt, tänk på att du är tussig"

De finns lixom inte..
Hon har hostat så hon nästan kräkts nu när vi kom hem och hon skulle lägga sig och sova.
Så hon ligger i soffan med mig nu och snarkar..
TACK för att de finna flytande alvedon. Och TACK för att hon tycker så mkt om välling :D


Funderar på om jag ska ta med mig lilltussen och gå till sängs jag med..?!


God natt på er gott folk.