Suget!!!

Fy fan vad jag hatar att vara tjej ibland! Suget efter allt, när mensen är på väg... Finns de nå värre?! Men nej! :O såg på fb att Christin hade gjort hemmagjorda chips. Då blev man ju dåligt sugen på de. Skulle prova på de jag också. Slutade med att 4 små skivor av potatisjäveln gick att äta!! Resten blev kolsvart!! :S sen gjorde jag och Elvira citronpaj förut idag. Men den smakade skit nu :S den va god när Frida kom förut och vi tog en bit. Nu smakar marängen som är uppepå, skiiit :( åh!! Ge mig nått. Jag är sugen på nånting men vet inte vad.

nu kopplar ni säkert ihop 1+1? "amagaaad hon är preggo!!" men nej. Inte ens de. Man måste ha sex för att bli på smällen. Haha! Jag har bara blivit en tråkig jävel som har mens-sug! Hahaha! Åhhh!!! Tar en snus och kollar på CSI ist. Eller så går jag och lägger mig :S tror fan jag gör de! Tar med mig datorn och kikar på nån film. Apropå på preggo. Elvira sa idag att hon skulle få en lillebror...? :P hmm...? Kan ju inte bli mer än nyfiken ;)