Vem vet? Inte jag...

Och ingen annan heller som det verkar!?
Vad som händer och sker på självaste nyår.
Eller jag vet att det blir en trerätters i kälen, och att brorsan sedan kommer dit för att vi senare ska ut på en nyårs-drive ;)
De brukar alltid vara roligt att åka bil på fyllan ;) (Haha.. Som en liten fjortis).
Men har man tur så hamnar man på kalas nånstans.. Åre? Östersund? Brunflo? Ås? Vem vet..? Inte jag!

Tycker bara att de ska bli SKÖNT med ett nytt år!!!
Ny början på allt.
Ja visst, varför skulle man inte kunna börja på ny kula när som helst.. ?
Egentligen...!?
Men näe.. Nyår innefattar nyårslöften och ny start på ett nytt liv.
Så är de jämt :P haha..

Sen om man håller sina nyårslöften är ju en annan femma :S
Kommer ihåg när man va liten, och tog de där på fullaste allvar.
Då åt jag inte godis på ett heeelt år. Och fick 1000:-
De va MKT pengar då!! :D Och jag höll mig :D
Amazing! ^^


Nu är de mat.. sååå.... hare så bra!