Rubrik

Kände idag när jag vaknade, varför ska jag kliva upp?
Brukar känna så på måndagmorgon när man lämnat ifrån sig barnet och har ingenting planerat för dagen.
Känns så meningslöst att kliva upp då.. Till vad lixom? :S
Men men.. jag är uppe, nyduschad och sminkad. Grett!
Räkningarna är betalda och jag har ju hela liiiivet framför mig :P
Nästa måndag börjar skolan! YES!!!!! :D

Har världens bästa kisse också.....

Igår stack han ut när S kom och hämtade Elvis.
Precis som förra gången då S inte stängde ytterdörren!! :O :P
Men inatt kom han hem när jag visslade på honom :D DUKTIG KISSE <3

Kan inte Carro och Saga komma snart så man får nått att göra?
Blir lite lätt rastlös :/ Även om halsen säger åt mig att ta de lite lugnt, så vill jag inte de! :(
Gurglade saltvatten igår (mommas knep), men vet inte om de är bättre. Kanske liiite.
Eller så är de bara jag som vill att de ska funka så de är därför..? :S

Hur som haver.... Vi hörs.